Reklamace rozbitých výrobků

Keramiku, kterou si u nás malujete, bereme na exkurzi do "glazárny, sušárny, otírárny, přípravny na pálení, skládáme ji do pece, prochází přes kontrolu kvality výpalu a končí ve vitríně, připravena k vyzvednutí". Během této cesty se může ledacos přihodit, byť se to stává zřídka. Tu se ucho utrhne, tu talíř praskne. V tomto případě můžete zvolit tyto varianty vypořádání se:

1. Uvědomit si, že střepy přinášejí štěstí a s vědomím, že lektorka byla už řádně potrestaná samotnou situací, nechat věci plynout

2. Nechat si vypsat poukaz na 70% ceny "all inclusive", která zahrnuje veškerou hmotnou újmu, 30% ceny dělá péče lektorek a udržování prostředí, ve kterém tvoříte

Maluj je keramická dílna. Vaše keramika může po vypálení vypadat vždy jinak, než jste si původně představovali.


PROČ?

Během výpalu dochází k záměrné a očekávané reakci, kdy se glazury mění na sklo. Během této reakce může keramika zmatnět, zhrubnout, změnit odstín na části nebo celkově, může být ozdobena šamotem z pece (zapečený kamínek) nebo může být glazura bublinková. S tím nemůžeme nic udělat. To je magie víceméně přírodních materiálů, kterými glazury a keramika jsou.

  

VÝŠE ZMÍNĚNÉ DEFEKTY NEJSOU PŘEDMĚTEM REKLAMACE, KTERÁ LZE UPLATNIT „NA STŘEPY“ ROZBITÉ VÝROBKY. POKUD SE VÁM LÍBÍ DOKONALOST, KTERÁ PŘESNĚ NAPLNÍ VAŠE PŘEDSTAVY, DOPORUČUJEME KOUPIT HOTOVÝ PRODUKT.